کارگاه های محصول محور در اردبیل تقویت می شود
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب

فنی و حرفه ای

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای اردبیل:

کارگاه‌های محصول محور در اردبیل تقویت می‌شود

خبرگزاری ارتاویل نیوز: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل گفت: کارگاه‌های آموزشی و مهارتی رشته‌های محصول محور در مراکز آموزشی فنی و حرفه ای استان اردبیل تقویت می‌شود تا بتواند بازار کار مناسبی نیز پیدا کند.

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، کلام اله صفری صبح امروز در جلسه نیاز سنجی آموزش روستایی و عشایری شهرستان نیر در مرکز فنی و حرفه ای این شهرستان اظهار کرد: در آموزش فنی و حرفه ای حرکت های زیر بنایی انجام می شود و ارتقای دانش های مهارتی از ملزومات توسعه پایدار در یک کشور است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل تصریح کرد: برای اینکه مشکل بیکاری حل شود نیازمند تلفیق علم، فن و هنر و مهارت هستیم.

وی با ارائه آمار و اطلاعات استان در بخش های مختلف گفت: همه دستگاه های آموزشی استان اعم از آموزش و پرورش، دانشگاه های و مؤسسات علمی و آموزشی و آموزش فنی و حرفه ای با توجه به ظرفیت استان در بخش کشاورزی و دامپروری باید به سمت آموزش رشته ها در بخش کشاورزی و دامپروری سوق داده شوند.

صفری با تشریح اجرای دوره های محصول محور بیان کرد: کارگاه هایی نظیر کاموابافی و خیاطی در قالب الگوی محصول محور دارای استعداد بالقوه هستند که باید در این زمینه هدفگذاری های و برنامه ریزی ها انجام شود تا این گونه محصولات به نحو شایسته تقویت شود.

وی اظهار کرد: کارگاه های آموزشی و مهارتی تولیدات محصول محور در مراکز آموزشی فنی و حرفه ای استان اردبیل افزایش می یابد تا کارآموزان این رشته ها نیز بتوانند بازار کار مناسبی برای محصولات خود پیدا کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل افزود: ما تقویت رشته های آموزشی و مهارتی را مبنای اشتغال می دانیم و معتقدیم هرچه قدر در این زمینه سرمایه گذاری انجام شود ظرفیت اشتغال و کارآفرینی به مراتب افزایش پیدا می کند.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و برنامه ریزی ادره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل نیز توضیحاتی در مورد تولیدات محصول محور ارئه داده و بر لزوم گسترش این تولیدات در اردبیل تاکید کرد و افزود: اجرای طرح محصول محور فرایند آموزش، تولید، بازاریابی و فروش با مشارکت کارآموزان و بخش خصوصی است که سعی داریم ظرفیت آن را بیش از گذشته افزایش دهیم.

قاسم رحیمی با ارائه آمارهایی به مقایسه برنامه آموزشی شهرستان نیر در سال 92 و سه ماهه نخست امسال نسبت به سایر مراکز پرداخت و عملکرد آموزشی مرکز نیر را مطلوب ارزیابی کرد.

در حاشیه این جلسه مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای و هیئت همراه از کارگاه های مختلف این مرکز نظیر کاموا بافی، خیاطی، کامپیوتر، زنبور عسل، برق ساختمان و مکانیک بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیت های مهارتی این مرکز قرار گرفتند.‏

انتهای پیام/ج


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, ] [ 14:8 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 114886
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1